Shopping Cart
No products in the cart.

Meest gestelde vragen

Betalingen

Je kunt bij ons eenvoudig en snel afrekenen met:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Apple Pay
  • Achteraf betalen via Klarna
  • Betalen op rekening (zakelijk) via Billink

Je weet zeker dat de betaling is gelukt wanneer het bestelbedrag van je rekening is afgeschreven én je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Je zou de orderbevestiging binnen 60 minuten moeten ontvangen. Als je deze niet kunt vinden, controleer dan eerst de spamfolder/reclamefolder van je e-mail.

Goed om te weten
– De betaling zal worden uitgevoerd door Mollie

Als u klaar bent met shoppen en wenst te betalen met een code, dan gaat u naar het winkelmandje. Daar vindt u twee velden om codes in te geven. Zorg ervoor dat u het juiste veld gebruikt. Er zijn twee type codes: een geschenkbon code en een kortingscode. Een correcte code wordt vervolgens automatisch verrekend. Er kan slechts één kortingscode tegelijk gebruikt worden.

Klik hier om de saldo van uw cadeaubon te checken

De factuur van jouw bestelling kun je vinden door in te loggen op ‘Mijn Account‘. Je kunt ons ook een mailtje sturen naar info@menhood.be; dan ontvang je de factuur per e-mail.

Bestellingen en levertijden

Bestellen in 3 stappen

  1. Leg een artikel in je winkelwagen

Ga verder naar bestellen

  1. Vul je gegevens in

Controleer je bestelling.

  1. Reken je bestelling af

Je ontvangt binnen 1 uur een bevestigingsmail van ons.

Leveren

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden binnen de 2 werkdagen verzonden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 5,45 voor bestellingen onder de € 70,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 70,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering binnen de 2 werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

De verzendkosten bedragen:

€ 5,45 voor bestellingen onder de € 70,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 70,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. 

Over het algemeen zal de aflevering binnen de 2 werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Meteen na het klaarmaken van uw bestelling verzenden we steeds een verzendbevestiging met track & trace. Hiermee kunt u uw zending opvolgen.

Geen paniek! Het gebeurt dat PostNL uw pakketje aflevert bij de buren of ze leggen het weg op een veilige plaats aan of rond het huis (achter een vuilnisbak, onder de carport, …)

Als u dit allemaal heeft nagekeken en uw pakketje nog steeds niet terecht is, neem dan zeker contact op met ons via info@menhood.be. Vermeld daarin zeker uw ordernummer!

Wij nemen het dan meteen op met PostNL en lossen het zo snel mogelijk voor u op.

We sturen steeds een bevestigingsmail meteen na het afronden van uw bestelling. Heeft u deze niet ontvangen? Helaas merken we dat dit mailtje wel eens in de spam folder terecht komt, dus vragen we u om daar even een kijkje te nemen. Als de mail nog steeds niet terecht is, neem dan contact op met ons via info@menhood.be. Vervolgens bezorgen we u de bevestigingsmail opnieuw.

Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@menhood.be. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Natuurlijk is het mogelijk om je bestelling te retourneren, maar let wel op dat je aan de volgende regels voldoet:

Retourneren
Retourneren is alleen mogelijk wanneer het artikel ongebruikt en ongeopend is. Dat wil zeggen dat het artikel op geen enkele wijze open is gemaakt of is beschadigd als gevolg van een dergelijke poging.

Hoe kunt u uw bestelling retourneren?
– Maak binnen 14 dagen per e-mail kenbaar dat u uw bestelling wilt retourneren via info@menhood.be (let op: gepersonaliseerde artikelen en cadeaupakketten met daarin een cadeaukaart kunnen niet geretourneerd worden) 
– Vermeld hierbij s.v.p. de reden van de retouraanvraag
– U ontvangt per e-mail uitgebreide informatie over de wijze waarop u het artikel kunt retourneren. Retour niets zonder een bevestiging van onze kant.
– U zendt het artikel binnen 14 dagen na de melding retour. De retourzending is voor uw eigen kosten.
– Zodra wij het retourpakket hebben ontvangen, wordt het geld meestel binnen 1 tot 3 dagen teruggestort op je rekening! 

Wanneer u een artikel retour zendt die geopend (en daardoor beschadigd) blijkt te zijn, zullen de vervangingskosten in mindering worden gebracht op het totale aankoopbedrag dat u teruggestort krijgt.

Het is niet mogelijk om het volledige bedrag terug te krijgen wanneer:
– Er schade is aan het pakket of product als gevolg van het openen ervan
– Er geleverd is op een verkeerde adres door toedoen van de consument, bijvoorbeeld wanneer er een fout is gemaakt in de adresregel.
– Gestolen of verloren goederen nadat deze zijn bezorgd bij de consument
– De wettelijke termijn is verstreken waarbinnen de consument kenbaar dient te maken dat hij/zij een artikel wenst te retourneren. Deze termijn is 14 dagen na ontvangst.
– Je een gepersonaliseerd artikel retour stuurt

Ruilen
Ruilen is helaas niet mogelijk. Wel kunt u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren en een nieuwe artikel bestellen via onze website.

Jammer dat uw bestelling, die met zorg door ons is ingepakt, beschadigd is tijdens het transport. Neem contact op met ons via info@menhood.be. We vragen om foto’s te voorzien van de beschadigde items. Dit hebben we nodig om een schadeclaim op te starten bij onze transporteur. Wij zorgen dan spoedig voor een oplossing.

Garantie en reparatie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Dit gaat wellicht een menselijke vergissing in ons magazijn geweest zijn. Hoewel we alleen maar leuke producten verkopen, begrijpen we natuurlijk dat u enkel datgene wil ontvangen wat u besteld had. Neem contact op met ons via info@menhood.be en wij zorgen er zo snel mogelijk voor dat u het correcte product ontvangt. We bezorgen u dan ook een retourlabel om het verkeerde product terug te zenden.

Deel je liefde voor Menhood